Saturday, October 9, 2010

It's-2 : PotLuck Hariraya @Opis

Hye Blogger!
hihi...sudi2lah membaca apa yg aku mengomel ni yer!
cite pe?tgOk entry pun korang dah surelah taw punye
aku nk story pasal potluck hariraya kt opis aku tadi...opps pagi sudah so 8 Okt la ye
mmg meriah, last day syawal byk plak open opis....murah rezekikan!Amin
ape yg aku nk share yg korang neh?hihihi...aku happy bile ramai kengkawan kata aku dah kurus?ye ker?aku hanya senyum bile derang tanya apa RAHSIA...opps!tak de pape pun tp takut korang je tak beran nk cuba?ape tu...hahaha=) masih rahsia ye sbb aku ade target lagi 10kilo more nk lebih2 lagi kurus...puh! bulehkah...chaiyOk u can do it...so sehingga itu rahsia tetap RAHSIA k.
sebagai tanda mencuci mata, aku persembahkan le beberapa gambar masa potluck tadi. Mata dah mngantuk ni, hubby dah melayang jauh tdonye....coz esOk early morning dah nk gerak ke BUKIT MERAH till monday...YALL (^^)


All staf @my opis...cube carik aku?jumpe?hihi..


madir & Bi also Lyn n Me....huhuhu


Jelitawan...hahaha=)jgn mare...

No comments: