Tuesday, October 12, 2010

It's-3 : 10.10.10

Hye Blogger semua...
harap korang hepi dimlm2 rabu neh...
aku tgh layan citer major movie star kt stars movie...
jln cite mcm perebet jamilah yg astro tayangkan so ciplaklah ni ek?wat ever..
entry kali neh 10.10.10 so special date tu kan...so meaningfull bg pengantin2 baru like dato dr. sheikh muzaffar & datin dr. halina...tahniah yer! ade gak member aku celebrate besday tarikh ni...
aku ada yg special?tak de pape pun kaitan dgn date neh...hahaha:=)just Bi bwk aku g cuti2 msia..
Bi awal2 dah suh aku cuti on monday katanya lepas KEJEnye di Perak so kite g lah mana2 yer...
aku pun x taw nk dibawa kemana....last2 aku taw bile masuk tol simpang pulai perak surelah kata
hati aku Bi nk bwk g cameron highland...so sweet syg...speacial date & speacial place!cool..
aku check in kt Hotel De Le Fern mmg best...hotel baru in cameron!superb berbaloi dgn ringgitnya..semua serba baru!
walaupun sehari je kt sini bg aku cukup bermakna, speacial dinner steambot then dessert banana split so sweet mlm tu...hahaha=)abes diet aku...niway, hadiah besday lagi utk ku...thx sygku


before dinner @coffee house


afta dinner Bi posing kt lobby=)


posing@balkoni


I luv u...

klah lagi kisah strawberry yer...kenangan terbaik mkn jagung manes then strawberry coklat...Bi taw i like all this, Bi kata next year kite dtg lagi ye syg......muahhhhhh