Monday, July 19, 2010

~EMCEE~

Hye!
Semoga isnin yang menceriakan untuk semua blogger n follower!
emcee?topik untuk kali ini...tp kenape ek?so jgn lupe baca sampai habis story ni. hihihi maybe dikalangan teman2 rapat dan rakan sekerja well none aku sbgai emcee utk function Universiti....alhamdullilah, bakat dan pengalaman yang sedikit tu dapatlah aku gunakan untuk mengacarakan lebih 50 event Universiti. Ada juga yg tanya kenapa tak komersialkan?entahlah...maybe org luar tak tau kot!. Alhamdullilah, berkat kemahiran berbahasa Melayu dengan baik (ye la...Degree In Malay Linguistic) dan bakat dapatlah dikembangkan untuk menjadi pengacara yang baik. Setakat ni, event yang melibatkan TYT, Menteri dan all kenamaan berjaya aku jayakan!. Next coming event ialah utk BAKTI (persatuan mak2 datin neh...dan Majlis Makan Malam Bersama TYT) kalau puratanya sebulan sekurang-kurangnya 2 event jadi emcee. Kadang2 advantage jugak jd emcee ni so ramai org kenal kita dan boleh jadi CV utk kenaikan pangkat dsb. Sketlah aku tempekkan gambo2 emcee aku tuh=)hihi..
Pic kanan atas : emcee bersama erwan
Pic kiri : emcee bersama mahathir
Pic bawah :emcee bersama hery (TVKU Indonesia)


tu lah sket cite aku as emcee!hihi...so kalau ade nak buat event dan memerlukan khidmat kami (termasuk emcee laki2 kt atas tuh also tinggalkan detail kt my comment kayh (kecuali hery sbb udah balik jakarta)hihihi...bayaran boleh runding!yang pasti korang happy keje dgn kitaorg...

No comments: