Tuesday, September 7, 2010

9/3 : Aduhai Demam Plak!

Hye Blogger Semua,
Menjelang nk raya ni, badan aku panas tangan dan kaki sejuk beku..
aduyai, berkata2 hati ni mak aii den nak domam lah ni.
Jumaat lagi dah rasa seram sejuk, telan panadol pastu ok smlmlah kemuncak segalanya
badan rasa panas tp mengigil kesejukan....rasakan penangannye!rasa nak melaung je masa tu
http://www.emocutez.com
pagi ni aku pegi keje, lepak kt surau jap then tak tahan sgt sakit kepala menjadi2 sbb x tdo semalaman, lepas siapkan sahur Bi aku pun nk tdo tp mak aii...hanya TUHAN yang tahu sakitnye kepala berdenyut dan badan panas sejuk.
http://www.emocutez.com
Pegi klinik, sah doktor bgtau kene demam panas! seb baik blood presure ok kalau tak mau aku kene tahan wad!plzlah....nak raya ni....doktor suruh mkn ubat (mmg powerlah ubat ni) lepas makan segala ubat2 yg 7 jenis banyaknya aku pun lena hampir 3jam..(hahaha...x pose ek?)terjaga je aku ke opis jap tgok surat2 atau apa2 berkaitan keje...
keadaan masih dalam keadaan demam lagik tp kurang sket lah suhu badan aku yg panas tu...harap2 cepatlah sembuh nak raya neh....

No comments: