Friday, September 17, 2010

9/5 : Suka duka Aidilfitri 1431H

Hye blogger semua!
semoga terus ceria.
Lama rasanye tak mencoret kat blog aku neh! rindu bangat
http://www.emocutez.com
suka duka Aidilfitri sesuai kot entry post aku neh. Ye lah syawal semestinya hari yang paling bahagia buat semua. Tp kite semua telah di gemparkan pada syawal ke-2 dengan kes pembunuhan kejam ke atas Datuk Sosilawati dan 3 lagi mangsa. Kesian anak2 semua mangsa pembunuhan kejam itu, disaat menyambut syawal mereka telah kehilangan bonda dan ayahanda tercinta. Takziah buat mereka semua. Pembunuhan kejam SGT2 kejam. Sanggup pukul sampai mati dengan kayu kriket, bakar dan abu dibuang ke sungai.
http://www.emocutez.com
Memang BANGSAT pembunuh tu!bertopengkan manusia dan tanpa perikemanusiaan pun melakukannya. Aku tak suke nk gune istilah SUSPEK UTAMA bg aku PEMBUNUH UTAMA
http://www.emocutez.com
sbb MANGKUK ni mastermind segala2nya. Dah berapa ramai mangsa pembunuhan kejam yang telah dilakukan, mungkin mangsa2 ni TAK POPULAR dan ade lak cite satu kampung kene bayar dgn pembunuh ni....so cerita mereka pun senyap jek! sepandai2/pakar macamana pun akhirnya PEMBUNUH salah pilih mangsa. Kali ini mangsa bukan CALANG2 ORANG dan kebijaksanaan membawa rakan2 bg menuntut wang berjuta dikembalikan MENJERAT pembunuh.
tu lah kawan2, suka duka Aidilfitri kali ini. Walau pun kita semua sekadar mengenali mangsa pembunuhan kejam ini, tp sebagai SAUDARA sesama islam terGURIS juga hati dgn apa yang berlaku. Semoga roh mereka dicucuri rahmat.
http://www.emocutez.com

No comments: