Friday, September 10, 2010

9/4:Selamat Hari Raya 1431H

Hye blogger semua...
Selamat Hari Raya Aidilfitri 1431H
tahniah kerana telah berjaya mengharungi liku2 godaan dan cabaran ramadan
dan kini kita meraikan KEMENANGAN...ALLAH HU AKHBAR...
selamat menunaikan solat sunat Aidilfitri, menziarahi puasara ayah/bonda/keluarga tercinta dan mengunjungi sanak saudara....berhati2 dijalan raya semoga selamat sampai ke destinasi.
Raya2 ni jgnlah makan tu OVER yer, takut terkejut perut yg OFF sebulan utk mkn di pagi2 dan ditengahari...kang tak pasal2 sakit perut plak...so take care yer!
aku alhamdullilah beransur baik, doktor yg rawat aku pun dah pesan, demam panas lambat sket nak baik kecuali aku admit wad aritu...oh tidaklah aku nk stay kt wad walaupun sari...skrg ni ada lagi sakit kepala, panas badan dan selsema...harap2 cepatlah baik (tp tulah ubatnye byk sgt nak makan bercinta sungguh....aduyai dah nasib
http://www.emocutez.com

tp aku kuatkan semangat demi HARI RAYA...untuk suami tersayang, maaf zatin batin yer abang....love u forever n ur my soulmate everyday n ever!muah.....cium sket!hihihi=)
http://www.emocutez.com

No comments: