Monday, October 17, 2011

Anugerah Akademik Universiti

Salam Semua!!!
Berjaya kak berry curik masa nk updated vlog kesayanganku ini. Ye lah minggu ini merupakan kemuncak kesibukan apalah telah diwartakan sebagai Minggu SIBUK seUTeM, haha:)) yelah konvokesyen sudah maw mari weh. Mulai hari ini bakal2 graduan akan mula mengambil jubah sempena konvokesyen UTeM ke-7....no..no..bukan itu maw kak berry story untuk kali ini after konvo nanti kak berry post okayh darl.
Anyway, hari ni kak berry nk story sket pasal Majlis Anugerah Akademik Universiti untuk tahun 2010 di mana semua Pensyarah yang memenuhi kriteria-kriteria asas untuk di berikan Anugerah akan diumukan sebagai Penerima. Hadiah kepada semua calon-calon akhir akan menerima RM500 berserta sijil dan yang best semestinya yang menerima Hadiah Utama mendapat RM 5,000 dan mendapat trofi. As ussually, kak berry diberikan peranan sebagai emcee untuk malam tersebut. Banyak gak job untuk jadi emcee yang kak berry tolak sejak akhir2 ini kerana kengkangan tugas tapi untuk majlis ini, kak berry tak sampai hati nak tolak dan adalah juga ruang2 waktu yang mengizinkan kak berry untuk beraksi pada malam itu...wahh kelasssss ko berry ayat tak bleh blah...hahaha:))
So santapan mata korang untuk Majlis Anugerah Akademik tempohari...

wit dayah


Couple emcee that night

The Team AAU

1 comment:

Cik Amni said...

Best! pernah jadi emcee beberapa kali je kak.. tapii.. semua cam gagap je.. nervous.. haha.. kalo sekolah rendah dulu tak pulak.. hihi