Thursday, August 5, 2010

02: Owh Sushi!

Salam blogger!
Sushi?hihi=) menurut kamus aku, sushi ialah sejenis makanan kombinasi nasi dan pulut yang bersaiz kecil a.k.a cumil yang disalut dengan sayur/telor/ape2 je kombinasi yang biasanya sushi itu disediakan. Makanan ini popular dijepun sebab makanan ruji rakyat jepun. Bagi aku yang baru la 3thn kebelakangan ini berjinak2 makan sushi....taste?sedap dan mengenyangkan jugak!. Selalu beli kat jusco je or sushi king kadang2 ada gak hotel yang serve menu sushi...kejap2 aku fikir!oooooh ye baru ingat kt Quality Hotel Kl ada sajian sushi for lunch!mmg best....i like!.

Kalau bercerita pasal kek plak, aku suke kek secret recipe (dpt 1 slice pun dah cukup...yummmy sedapnye!)kadang2 tu mmg teringin nk makan seb baik la hubby rajin melayan g secret recipe. Cup cake plak, aku tak la sgt suke....tp kalau kene gayanya (pandai sipembuatnya dan adunannya) gerenti aku makan abis! yummmy. Isk2 entry nye sushi tp aku dah bagi kombinasi kek dan cupcake sekali dalam posting kali ini...hihi=) sepatutnya kene tukar tajuk sushi, kek dan cupcake!hahaha:). Teringat plak nk makan sushi seblom posa next week! (^__^)wat ever la janji korang paham dgn apa yang aku coretkan kat sini...daaaaaaaaaa!

2 comments:

hamzah ian said...

lame dah tak makan sushi.. nyum2..

aien said...

tu la pasal sushi tu mmg jarang2 makan!tp nyum2 sedapkan (^_^)