Tuesday, August 24, 2010

11: Why Me?

Hye blogger semua...
Salam 14 ramadan!
Entahlah aku tetiba rasa cam x besh je ari neh...rasa nak JERIT KUAT2!lHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....lepas satu stage, aku dimaklumkan ttg sesuatu yg aku agak terkejut oleh org2 atas aku. Aku tertanya2 nape aku wei?susah aku nk share kat sini, bile settle akan aku bongkarkan ape yg aku maksudkan sebenarnya. Hati aku bergetap dan bergetup jdnya tadi...Bi pun heran nape aku?jd popular pon salah ek?ramai plak yg mencadang itu dan ini...yg jadi mangsa aku lah. Bg org lain mungkin satu peluang tp aku?aku XMO...tolonglah wei!pendirian aku tegas walaupun org itu amat berpengaruh...aku say NO!mcm bagus plak bile aku ckp camtu tp aku kena ade stand sendiri. Lepas dia dgr pendirian aku tu aku harap dia bleh terima dgn hati yg terBUKA....pleaselah NOT ME okayh.
http://www.emocutez.com

No comments: