Monday, August 23, 2010

10: Cuti Raya

Hye blogger semua!
Selamat bekerja dan meneruskan pengajian kepada mereka2 yg bekerja dan masih study lagi. Niway cuti 2 hari hujung minggu dah berlalu dengan jayanya. Isnin permulaan segala hari kita semua memulakan aktiviti masing2..kepada pelajar2 tentunya dapat cuti raya so tak perlulah nk apply ke ape...betul tak?bagi yang keje mcm aku ni kenalah mohon cuti awal2. Seawal 2 hari puasa jadual utk cuti raya telah dikeluarkan oleh PA boss utk semua staf kt tmpt aku ni...so cuti raya aku pun dah diluluskan bermula 9 September sehingga 16 September aku bercuti raya....
http://www.emocutez.com
yahooo!bestnye..keje ari jumaat sbb kesian gak kat staf aku yg dah kene start keje pada hari selasa dan rabu so aku kejelah ari jumaat (tp mereka mula cuti awal) so kasi bos kecik ni cuti lama sket)... tq boss besar sebab perkenankan cuti raya saya!. So korang yang masih belum belum apply cuti tu kenalah bergerak dgn pantasnye yer.....balik kg naik ape? so yg belum beli tiket bas ke, kereta api ker, kapal terbang ker, drive sendiri ker? kenelah berhati-hati dijalan raya ye...ingatlah orang2 tersayang!

No comments: