Tuesday, August 30, 2011

Salam Lebaran 1432H

Salam Lebaran semua blogger Malaysia dan salam lebaran esok yang berada di Brunei, Indonesia & Australia (selain Adelaide & Sydney).
Yeah2...alhamdullilah bersyukur kehadrat Illahi dapatlah kita beraya pada hari ini 30 Ogos 2011. Bermula dengan solat sunat Aidilfitri, kak berry bersama Bi, Umi dan Adik menziarahi pusara bonda, ayahanda, nenda (belah Bi). Selesai dari pusara, kami pulang ke rumah dan bersiap2 nak beraya ke rumah nenda a.k.a Wan. Beraya di rumah wan, kami berjumpa dengan makcik, busu dan anak2 makcik (syazwan dan syafiq) suami makcik beraya di kedah. Sejam kami di sana, kami meneruskan perjalanan ke rumah nenek di kampung seri menanti sengkang muar, johor. Terasa jauh juga perjalanan disebabkan kereta begitu banyak di jalanraya. Di sepanjang jalan, dapat diperhatikan orang menziarihi pusara dan kunjung-mengunjung beraya. ..hampir 2jam kami disana, kami pun pulang ke rumah untuk menanti pula orang datang beraya sambil menunggu nak skype dengan cik Mud....hehe:)sempat gitu..sedikit bingkisan gambar2 sepanjang hariraya hari ini...hehe:)))
:: kredit to adik ambilkan this photo)))
(selepas menziarahi pusara)

posing kat rumah plak...hehe:))

adik dapat duit raya yeahh3

Umi the gorjes mum in LAW;)

wit Bi...

huhu:))) i'm new look..baju besar ok L saiz!!!
keep it up babey....lum sampai target okayh!!

nenda Hjh Manisah Selamat...senyum nek:)))

Umi bersama kak pah di rumah nenek di muar.

Akhir kalam, punyelah lambat kak berry nk upload pic2 ni tadi almaklumlah cuti2 neh streamyx pun mau raya....huhu:)salam sayang sesuci lebaran buat semua.....MERDEKA!!!!(telahpun disambut ketika kak berry menyiapkan posting ini sampai kepenghujungnya...)

2 comments:

Syamsul Iqbal said...

Selamat hari raya

aien said...

Selamat hari raya Bi :)))