Tuesday, August 9, 2011

Salam Ramadan 1432H o_O

Salam Ramadan...
YA Allah YA Rabul Alamin...syukur kalimah yang terucap untuk kesekalian kalinya. Nape ek? korang nak tau? kejap lagi aku listkan yer....jeng3




  • Sempena bulan ramadan bulan penuh kerahmatan dan keberkatan.

  • Mcm tak pecaya tahun 2011 inilah pertama kali aku nak posting kt blog chomelku...jgn mare ah

  • Hehe...my weight semakin reduce! walla...baru 9 days berpuasa tu...ewahhh3. This pic last 2 weeks taw...skunk lagi mantop!hahaha...sesuke je ko perasan.





  • Banyak sangat nak story mory yelah nyah...lama kot kak berry x post ape2...hahaha, ko engat ko sape?lain ler blog si elia tu...setiap second org terjah nk taw pasal dia...kalau blog aku neh ade org baca ker....arghhhhhhhhhhh ade aku kesah. Ini blog aku punyer sukelah...hahaha (ketawa dgn nada amat JAHAT). Tp mesti korang tanye kot, manalah aku pegi lebih 8 bulan tak post pape? jawapan kak non ' biasalah ahkah ko ni banyak koje so takde masa nak updated blog der....tp sejak Bi bagi Galaxy Tab ni...wow! keterujaan aku update memuncak....hehe:) tengok je lah....kuang3 again


  • Dapat BONUS setengah bulan GAJI....haha:) syukurlah nyah daripada tahun lepas RM500 je saguhati...kalau org2 asyik sindir je staf gomen 'ala dapat sket je' aku akan dengan pantasnye menjawap...aku dapat, ko dapat?kuang3...

So untuk the first entry untuk tahun 2011 neh...cukup untuk kali ini. Next coleteh kak berry cuba updated kayh...banyak nk story nk posting, ye lah 8 bulan le katakan tunggu the next post USS & Jakarta-Bandung...Muah3

2 comments:

mahmudah said...

terkejut i blog u naik dkt my dashboard. at last! muah kak berryyyy!

aien said...

Tau xpe cik kismis biru...awak tau kan Khairul Fahmi dah putus tunang dgn Elia?sadis kot cerita diaorg tu...akak cdgkan awak baca new entry dia. Tabik springlah, dugaan status pelajar dan tidak mencerita keburukan. U should read sebagai renungan...